
Ο μεγάλος άξονας του ηλεκτρονικού εμπορίου
Οι μικρές επιχειρήσεις, από τα καταστήματα λιανικής μέχρι τις τοπικές υπηρεσίες, αγωνίστηκαν δυναμικά για να παραμείνουν στη ζωή κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Πολλοί δεν τα κατάφεραν ή θα έπρεπε να κλείσουν το 2021. Περίπου ένας στους πέντε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων , στην πραγματικότητα, είπε ότι θα πρέπει να κλείσουν τις πόρτες τους εάν δεν βελτιωθούν οι οικονομικές συνθήκες τους επόμενους έξι μήνες, σύμφωνα με στην Εθνική Ομοσπονδία Ανεξάρτητων Επιχειρήσεων.
«Η οικονομική ανάκαμψη συνεχίζει να είναι άνιση για τις μικρές επιχειρήσεις, ειδικά εκείνες που εξακολουθούν να διαχειρίζονται κρατικούς και τοπικούς κανονισμούς και περιορισμούς», έγραψε ο Kevin Kuhlman, αντιπρόεδρος της NFIB για τις σχέσεις της ομοσπονδιακής κυβέρνησης σε επιστολή προς τους ηγέτες του Κογκρέσου.
Αλλά όταν εξετάζουμε τις τάσεις των μικρών επιχειρήσεων, δεν είναι όλα μελαγχολία και καταστροφή. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αναδείχθηκε ως φωτεινό σημείο για τις μικρές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.
Οι διαδικτυακές αγορές βοήθησαν εκατοντάδες χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις όχι απλώς να επιβιώσουν, αλλά να ξεχωρίσουν και να ευδοκιμήσουν. Το 2020, οι ηλεκτρονικές αγορές ώθησαν τις συνολικές πωλήσεις λιανικής να αυξηθούν σχεδόν κατά 3,5%, στα 5,6 τρισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer. Μόνο το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε κατά 33,6% το 2020.
Οι μικροί έμποροι λιανικής, ειδικότερα, σημείωσαν μεγάλη αύξηση στις διαδικτυακές πωλήσεις κατά την περασμένη εορταστική περίοδο – μέση αύξηση 104% σε σχέση με πέρυσι . Και από όλες τις ενδείξεις, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα παραμείνει κορυφαία τάση για τις μικρές επιχειρήσεις που προχωρούν.